bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Samodzielne stanowisko ds. organizacyjno-administracyjnych i kadr.

zakończony, rozstrzygnięcie: rozstrzygnięty

Organizator: Zakład Gospodarki Komunalnej w Dynowie

Dynów, dnia 12.07.2018r.

OGŁOSZENIE
O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

I. Nazwa i adres jednostki (miejsce wykonywania pracy): Zakład Gospodarki Komunalnej w Dynowie

II. Określenie stanowiska urzędniczego: Inspektor.
Nazwa stanowiska: Samodzielne stanowisko ds. organizacyjno-administracyjnych i kadr.
Wymiar czasu pracy: pełny etat.
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Warunki wynagrodzenia: zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018r., poz. 936).

III. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: określone w art. 6 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2018r., poz. 1260):
1. Obywatelstwo, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3. Osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5. Nieposzlakowana opinia;
6. Wykształcenie wyższe i co najmniej roczny staż pracy.

IV. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy:
1. Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska w szczególności z zakresu: Kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy
o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Biegła obsługa komputera w zakresie programów edycyjnych i kalkulacyjnych (Wold, Excel).
3. Preferowane wykształcenie o kierunku administracja oraz doświadczenie związane wykonywaniem zadań w administracji publicznej lub samorządowej.
4. Dyspozycyjność.
5. Preferowane prawo jazdy kategorii B.

V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) W zakresie spraw kadrowych
• Zabezpieczenie pełnej obsługi Zakładu w zakresie spraw pracowniczych,
• Prowadzenie, przekazywanie i archiwizowanie akt osobowych pracowników, ewidencji i dokumentacji personalnej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
• Bieżąca aktualizacja akt osobowych, dokumentów przewidzianych na stanowiskach kierowniczych, osób materialnie odpowiedzialnych i innych wymaganych stosownym przepisami,
• Kontrolowanie przestrzegania dyscypliny pracy, regulaminu pracy oraz przepisów ogólnie obowiązujących z zakresu prawa pracy,
• Kontrola merytoryczna list obecności, dokumentacji z dyscypliny i czasu pracy oraz przepracowanego i nieprzepracowanego czasu pracy,
• Organizowanie różnych form szkoleń, dokształceń i doskonalenia zawodowego, szkoleń bhp i p.poż., szkoleń i kursów specjalistycznych pracowników oraz planowanie i realizowanie, środków finansowych w tym zakresie,
• Prowadzenie całokształtu prac związanych z uzyskiwaniem uprawnień wymaganych na poszczególne stanowiska,
• Organizowanie stażu pracy i praktyk zawodowych w Zakładzie dla absolwentów, uczniów, studentów, osób skierowanych do pracy przez biura pracy.
• Załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników,
• Organizowanie i zabezpieczenie badań lekarskich i szczepień ochronnych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• Prowadzenie kontroli prawidłowości korzystania przez pracowników ze zwolnień lekarskich, sporządzanie analiz i informacji w zakresie gospodarki kadrowej,
• Gospodarowanie środkami utrzymania czystości i innymi świadczeniami na rzecz pracowników zgodnie z przyjętym w tym zakresie ustaleniami,
• Organizowanie i zabezpieczenie pracownikom napojów chłodzących, posiłków regeneracyjnych, bądź innych świadczeń zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

2) W zakresie BHP
• Wyposażenie apteczek pierwszej pomocy w budynku administracyjnym i zabez-pieczenie wyposażenia poszczególnych stanowisk, stosownie do obowiązujących w tym zakresie przepisów,
• Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bez¬pieczeństwa i higieny pracy we współpracy z inspektorem BHP,
• Rozpoznania cenowe, zamawianie i realizacja zakupów odzieży ochronnej dla pracowników,
• Bieżące informowanie Dyrektora Zakładu o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń we współpracy z inspektorem BHP.

3) W zakresie spraw organizacyjnych.
• Obsługa kancelaryjno-biurowa Zakładu i Dyrektora,
• Prowadzenie ewidencji kontroli przeprowadzanych w Zakładzie,
• Ewidencjonowanie i prowadzenie zbiorów uchwał, zarządzeń, poleceń, komuni-katów wydawanych przez Dyrektora Zakładu oraz przekazywanie ich do wykonania,
• Ewidencjonowanie i prowadzenie zbiorów uchwał, zarządzeń, poleceń, komuni-katów wydawanych przez podmioty nadrzędne oraz przekazywanie ich do wykonania,
• Prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz kontrolowanie trybu ich załatwiania,
• Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Zakładu (w tym elektronicznej),
• Rozpoznania cenowe, zamawianie i realizacja zakupów sprzętu biurowego,
• Gospodarka przedmiotami biurowymi,
• Fakturowanie usług komunalnych (woda i ścieki),
• Księgowanie rozrachunków za wodę i ścieki,
• Przygotowywanie i publikacja materiałów na stronach internetowych Zakładu i w BIP,
• Prowadzenie zakładowej składnicy akt, zgodnie z obowiązującymi instrukcjami i regulaminami.
• Udostępnianie dokumentacji Zakładu na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej,
• Czynny udział w pracach komisji socjalnej Zakładu,
• Współpraca z kierownikami działów,
• Obsługa kasy zakładowej.
• Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Dyrektora Zakładu.

4) W zakresie ochrony danych osobowych
1. Prowadzenie dokumentacji i spraw związanych z ochroną danych osobowych w Zakładzie;

VI. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru;
2. Życiorys (CV);
3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo;
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
5. Kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy (pkt III. 6 w tym kserokopie świadectw);
6. Oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe;
7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8. Oświadczenie o stanie zdrowia, niezbędnym do pracy na stanowisku inspektora
ds. organizacyjno-administracyjnych i kadr;
9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego.

VII. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGK w Dynowie w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru przekraczał 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

VIII. Warunki pracy:
1. Miejsce pracy: Dynów, ul. Rynek 13, I piętro, budynek ZGK nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy.
2. Stanowisko pracy: praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, praca administracyjno–biurowa, przemieszczanie się po obiektach Zakładu oraz praca w terenie.

IX. Termin i miejsce składania dokumentów:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dynowie, przy ul. Rynek 13, pokój nr 8 (Sekretariat) lub pocztą na adres: Zakładu Gospodarki Komunalnej w Dynowie, ul. Rynek 13, 36-065 Dynów od dnia 13.07.2018r., od godz. 8.00, do dnia 24 lipca 2018r. do godz. 14.30 (decyduje data stępla pocztowego lub data wpływu do ZGK) w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze w ZGK”
2. Oferty, które wpłyną do Zakładu niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie, nie będą rozpatrywane.

X. Informacje dodatkowe:
1. Lista kandydatów, którzy w terminie złożyli dokumenty aplikacyjne zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Zakładu oraz na tablicy ogłoszeń Zakładu w ciągu 3 dni od upływu terminu składania dokumentów.
2. Kandydaci spełniający wymogi formalne będą poinformowani indywidualnie
o terminie rozmowy rekrutacyjnej.
3. Oferty niewykorzystane w naborze podlegają zwrotowi.

UWAGA:
1. Dokumenty, o których mowa w VI punkt 1,2,6,7,8,9 należy podpisać własnoręcznym podpisem.
2. Kserokopie dokumentów dołączonych do aplikacji należy potwierdzić klauzulą „za zgodność z oryginałem” opatrzoną czytelnym podpisem kandydata.
3. Wybrany kandydat będzie zobowiązany do okazania w wyznaczonym terminie, oryginałów przedłożonych w postępowaniu kopii dokumentów pod rygorem wykluczenia
z postępowania rekrutacyjnego.
4. ZGK w Dynowie informuje, że przetwarza dane osobowe kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze do celów rekrutacyjnych, szczegóły na stronie internetowej Zakładu.

Dokumenty do pobrania:

  1. OGŁOSZENIE O NABORZE KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - pobierz dokument pdf


LISTA KANDYDATÓW
KTÓRZY W TERMINIE ZŁOŻYLI DOKUMENTY APLIKACYJNE

określone w ogłoszeniu o naborze opublikowanym w BIP w dniu 12 lipca 2018r. na stanowisko urzędnicze „Inspektor” w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Dynowie
przez Dyrektora Zakładu.

1. Bernadeta Bułdak-Siry
2. Anna Gołąb
3. Katarzyna Derda
4. Arkadiusz Pindyk


LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE

określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko urzędnicze „Inspektor” w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Dynowie przez Dyrektora Zakładu.

W wyniku przeprowadzenia wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy informujemy, że wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze opublikowanym w BIP w dniu 12 lipca 2018r. spełniają następujące osoby:

L.p. Nazwisko i imię Miejsce zamieszkania
1 Bułdak-Siry Bernadeta Dynów
2 Pindyk Arkadiusz Dynów

Dokumenty do pobrania:

  1. LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE - pobierz dokument pdf

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko urzędnicze - lnspektor
w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Dynowie dokonanego przez Dyrektora Zakładu.

W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze lnspektor — samodzielne stanowisko ds. organizacyjno- administracyjnych i kadr, został wybrany Pan Arkadiusz Pindyk.

Uzasadnienie:

Wyboru dokonano spośród dwóch kandydatów spełniających kryteria wskazane w ogłoszeniu o naborze. Pan Arkadiusz Pindyk wykazał się znajomością przepisów prawnych obowiązujących na stanowisku pracy, oraz dodatkowymi uprawnieniami pożądanymi przez pracodawcę. Posiada wykształcenie, wiedzę oraz doświadczenie zawodowe pozwalające na wykonywanie powierzonych obowiązków.

Dokumenty do pobrania:

  1. INFORMACJA O WYNIKACH NABORU - dokument pdf

Opublikował: Ewa Pawłowska
Publikacja dnia: 12.07.2018
Dokument oglądany razy: 1175